Społeczność Plebiscytowej rośnie w siłę
Społeczność Plebiscytowej rośnie w siłę, ale nie zawsze tak było. Ponad rok temu zdecydowałem się na prezentowanie w rolkach swojej twarzy. Moje pierwsze doświadczenia z filmami były bardziej niż amatorskie. Początkowo były to statyczne obrazy, bądź krótkie filmiki prezentujące asortyment sklepowy, czyli ubrania, obuwie i akcesoria. Miałem ogromny wewnętrzny opór pokazywania się w internecie. Rolki z tamtego okresu oglądały się dość słabo, były nieciekawe wizualnie i raczej nie zachęcały do obserwowania moich profili społecznościowych. Przełomem było spotkanie z @aklor.talk. Wspólnie zdecydowaliśmy, że podejmiemy współpracę w zakresie realizacji krótkich materiałów filmowych, które będę publikować w swoich mediach społecznościowych. Swoich to znaczy sklepowych, bo dość jasno określiłem granicę budowania swojej marki osobistej.
Skupiłem się na marce @plebiscytowa13 , zdecydowałem że nie będę łączył prywaty z działalnością sklepową, ale musiałem zacząć pokazywać siebie. Materiały filmowe miały być merytoryczne, a jednocześnie na tyle ciekawe, że potencjalni obserwujący zainteresują się tematami, które prezentuję. Rolka musiała być całkowicie mówiona i to co na obrazie musiało być przeze mnie przegadane. Szybko okazało się że format się sprawdza i postanowiliśmy że nasza współpraca będzie długofalowa, bo tematów nie brakowało.



Plebiscytowa13 to przede wszystkim Adidas. Kolekcje, które oferuje moim Klientom to często projekty niedostępne już w regularnej sprzedaży. Skupiłem się na kolaboracjach z innymi twórcami i artystami, którzy razem z Adidasem tworzą cuda, które często omawiam i pokazuję w materiałach filmowych. To co mówię, to jak mówię i z jaką pasją, przekłada się na wzrost obserwujących na moich profilach. Tematy są różne, czasem kontrowersyjne, wtedy społeczność internetowa się pali do komentowania, ale też czasami temat wydaje mi się mniej ciekawy i myślę wtedy że może to widza nie zainteresować, a jest wręcz odwrotnie. Ale najważniejsza jest regularność w publikowaniu treści. Jeśli wpadamy na jakiś pomysł to najczęściej nagrywamy taką rolkę. Oczywiście wiele jest tematów, które czekają w „zamrażarce” bo zawsze jest coś ciekawszego, ale najważniejsze jest to że pomysłów nie brakuje. Okazało się, że moi Obserwujący chcą posłuchać tego co mówię w rolkach. Konto wciąż rośnie i to daje ogromną motywację do działania i satysfakcję. Oby tak dalej. Do zobaczenia na Plebiscytowej 13.
Jedna odpowiedź do “Społeczność Plebiscytowej rośnie w siłę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jako psychofan Adidasa obserwuję Cię od jakiegoś czasu i zazdraszczam podjętego ryzyka w stworzeniu Plebiscytowej13!
Sam marzę o stworzeniu takiego miejsca w Stolicy.
Rośnij dalej w siłę! Pożyczam też wielu dalszych sukcesów na polu stworzonej zajebiaszczej marki!